The Chiropractic Center at Styertowne

CALL NOW

O Chiropraktykach w Clifton, New Jersey

Dr Lou Schimmel, Dr Joseph Paz, i Dr Jacqueline Paz-Schimmel są chiropraktykami w Clifton NJ. Obsługują obszar New Jersey od ponad 16 lat. Naszym zadaniem jest służyć Bogu i społeczności poprzez edukację ludzi w jaki sposób korekcja kręgosłupa uwalnia zdolności naturalnego uzdrawiania ciała, w celu uniknięcia choroby. W naszej klinice największym celem jest zapewnienie najwyższej jakości opieki zdrowotnej, w troskliwym i wspierającym środowisku. Zapraszamy do konsultacji.

Częste schorzenia wspomagane przez leczenie chiropraktyka

• Bóle głowy
  • Bóle krzyża/ problemy dyskowe
  • Ból szyji
  • Infekcja ucha
  • Alergie/ Astma
  • Problemy z barkami,  ramionami i rekami

Zdrowie Dzieci

• Nadpobudliwość i zaburzenia w nauce
  • Alergie
  • Astma
  • Skolioza
  • Infekcje ucha
  • Zwiekszona funkcja immunologiczna

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, z tego że chiropraktyka jest czymś więcej niż tylko naturalnym sposobem, aby poczuć się lepiej. W rzeczywistości chiropraktyka opiera się na podejściu naukowym, zaprojektowanym tak aby pomoc funkcjonowaniu organizmu w jak najbardziej możliwy sposób. Poprzez korygowanie podwichnięć kręgów, leczenie przez chiropraktyka pozwala na naturalne samoleczenie organizmu.

Witalistyczne podejście chiropraktyka do przywrócenia wrodzonej zdolność organizmu do funkcji, sprawia ze jest to skuteczny wybór dla wielu chorób i dolegliwości. Niemowlęta cierpiące na kolki, dzieci z zapaleniem ucha, nastolatki z bólem głowy, i  dorośli cierpiący na alergie często poprawiaja swój stan zdrowia poprzez leczenie u chiropraktyka. Te problemy zdrowotne, to tylko niektóre z wielu które mogą być spowodowane przez nieprawidłową funkcji nerwów w ciele.

Wyjaśnienie opieki chiropraktyka

Kręgi (kości w plecach) pasują do siebie tak ze zasilanie nerwów wytworzonych w mózgu może filtrować rdzeń kręgowy. Te impulsy są odpowiedzialne za wzrost, naprawę i uzdrowienia w całym ciele. Gdy kręgi są poza swoim naturalnym ustawieniem, nerwy zostają rozciągnięte lub skręcone, powoduje to zakłócenia komunikacji w organizmie.

Nadwichnięcie kręgów jest zaburzeniem neurologicznym i może prowadzić do uszkodzenia jednej lub więcej części ciała, w tym również do choroby. Podwichnięcie może również sprzyjać wystąpieniu choroby gdy ciało słabnie .

Lekarz chiropraktyki specjalizuje się w wykrywaniu i korygowaniu podwichnięcia.

Zamiast leczenia objawów choroby, chiropraktyka koryguje i usuwa podwichnięcie tak, żeby organizm funkcjonował normlanie. Odbywa się to przez delikatne naciśnięcia na kręgosłup, aby wyrównać kręgi do ich właściwej pozycji. Kiedy to nastąpi ciało goi się, i objawy chorób lub zaburzeń zmniejszają się.

REQUEST A FREE CONSULTATION

Footer Contact Form